Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak bünyelmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun kent analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve dikkat alanları gibi değmaslahatkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz yürekin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, münasip maliyette tasni zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde iz kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde artık “ne istersem onu allıkırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi radde kocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş süreçlerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı evet.